-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Fotbollskväll :)

Gaah missade lite av matchen eftersom jag inte var hemma förrän typ 20.45 ungefär! illa.. varför ska de sätta matcher på tider jag inte är hemma? hmm irriterande! 1-1 får la duga.. Vi förlorade ju inte iallafall..

Jobbat idag as usual, dagen har gått relativt fort trots att jag inte fick någon bra start alls sen jag gick upp ur sängen, blev lite ledsen och irriterad innan jag kom till jobbet så det har ju såklart påverkat min dag en hel del. Gått i min egna lilla värld och deppat idag. Men det blev bättre framåt kvällen, vid stängningsdags var jag på toppenhumör, kul att inte jobba ensam sista timmen också :) hade fint besök från vår andra butik så det var kul att ha nån att tjata lite med :) det har man ju aldrig annars...

Megatrött, sovit mina behövliga timmar men ändåså faller snart ögonen ihop :S måste ha sovit dåligt inatt eller nåt men det tror jag inte jag gjorde :S blev sent igår kväll men jag hade ju sovmorgon så jag borde vara piggare än vad jag är. Well börjar 10 i mon så det blir sängen lite tidigare idag, ska bli så jäkla gott!

Jag längtar så till helgen! då ska vi åka till gbg o kika på maskeradkläder till vår Halloweenfest! har ungefär bestämt vad jag ska ha på mig så det är bara att hitta nån gammaldags fin klänning som sitter fint o sen lite smink :) jag ska vara fin dam fast spöke eller vampyr då, får se har inte bestämt mig ännu, vi ska ha parklädsel iallafall ja o pojken  så vi får se om vi hittar kläder så vi kan matcha varandra iallafall litegrann, kanske blir lite extensions i håret, clips då så man kan växla mellan kort o långt hår.. vi får se!

Nej nu ska jag diska klart resten av disken! har blivit en del mer ordentlig den senaste tiden faktiskt! nu ska jag bara lära mig laga mat också så är lyckan gjord! får försöka lära mig så att jag kan vinna lite vuxenpoäng ;)

Adios flamingos!




Kommentarer
Postat av: Rasmus Sjöling

hehehe :P

2007-10-18 @ 15:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback