-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Ledig i morgon!

Yees ska bli riktigt gott faktiskt :) ska hinna med en del tråkgrejer dock som slänga in några tvättar och städa men sånt är ju tyvärr nödvändigt trots allt..

Idag har jag inte varit så annorlunda från de flesta andra dagar, jobb 10-19. Dagen har verkligen sprungit iväg! sa sviiisch så var klockan 15 o sen 18  o tillsist 19, knappt känt att jag jobbat alls. Varit en heel del folk på Torp idag vill jag lova iallafall :) haft fullt upp o varit mer eller mindre stormade hela dagen tycker jag..

Jaha, jag har inte haft tillräckligt rolig dag för att ha mer att skriva så det kommer väl när nåt intressant har hänt! ska iallafall sätta på lite kaffe nu tror jag så att jag håller mig vaken lite längre trots att jag är ganska så trött, får se vad man gör sen :) kanske är duktig eller bara riktigt slapp, jaja

Godkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback