-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Oktober

Nu är det redan Oktober, blää hösten är på väg med stormsteg, kan aldrig säga nog hur mycket jag hatar hösten. Det är den deppigaste årstiden på heela året, gillar tillochmed vintern bättre, det börja bli mörkt ute så tidigt nu också, nästan becksvart när jag slutat jobbet ju :/ konstigt att vädret är som det är, igår frös jag och idag har det varit solsken och jättefint väder verkligen.. How wierd..

Ledig i morgon! sköönt :) ska dock tvätta :/ blää me dont like. Tyvärr behövs det ju imellanåt, man har ju inte nån som tar hand om ens smutsiga kläder. Kanske ska köpa en massa massa kläder o börja slänga allt efter jag använt det så slipper jag ju tvätta.. Hmm det ska jag fan göra med alla underkläder haha, nej skämt åtsido, jag är en duktig flicka, bäst på att tvätta ju :)

Annars händer det nog inte överdrivet mycket i mon, Hjärtat kommer på eftermiddagen :) nåt o se fram emot iallafall!

Jahaja nu ska jag nog sussa :) natti natti


Kommentarer
Postat av: Peter

Usch ja! Fy fan vad jag hatar hösten, de mest depresiva månaderna på hela året, oktober, november :( UUUSCH!

2007-10-01 @ 23:43:34
URL: http://sweeler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback