-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Skiiiiiiit DAG!


Jag är på meega dåligt skit humör! dagen har fanimej varit skiit! jag orkar inte gå in närmare på vad som hänt just nu då det är onödigt men kan säga att det såklart har med jobbet att göra :/

Dagen började dåligt, megatrött när jag gick upp, sen superdeprimerad, ryck jag får ibland alltså, säkert den där jävla höstens fel, jag har varit deprimerad heela dagen och att ta tag i lite jobbiga diskussioner gjorde då inte saken bättre, fick en sån utskällning för ta mig fan ingenting! är så förbannad! jag hatar att vara deprimerad. Hoppas det gått över till i morgon så jag kan andas ut, det andra vet ju jag att jag har rätt så där är det inte mkt att tjata om..

Precis ätit lite kvällsmat o kommer alldeles alldeles strax däcka i säng, meegatrött, hade ett långt samtal igår kväll i mobilen men det var värt en stund mindre sömn, fick sagt mycket viktigt från bägge hållen och det ljusnade litegrann när jag fick berättat om lite skit också...

Jag tänker en del på framtiden nu, kanske är knäppt av mig men jag kan inte låta bli.. det är oftast mycket snack o lite verkstad men åh vad det är härligt att tänka, inte bara tänka utan att prata om det :) ja för övrigt är livet helt perfekt :) har egentligen inget att klaga på, den här lilla dispyten kommer ju lösa sig också så det borde vara bra redan i morgon :)

Nej nu tänker jag gå och sova bort mina olyckliga onda tankar :) när jag är på det här humöret ska man tacka gudarna för att jag inte har några vodoo dockor haha, många som annars skulle fått plötsligt ont i magen då :P

Jaja till mina nära och min kära pusspuss :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Trist att du är deppig gumman :( Jag ser fram emot helgen. Dock går det inte att förboka biljetterna till bion på lördag klockan 18:00, jättemysko. Varför har dem ingen förbokning?
Vi får väl börja bada tidigare istället. Någon ska väl bli redlös och det är inte jag ;) hehe
Nu är klockan 19:03 och du har slutat jobbet, undrar om man ska våga ringa dig. Man vet ju aldrig om du är på krigsstigen ;)

2007-10-04 @ 19:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback