-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Underbart kul helg :D


Tjo here again :) varit väck hela helgen därför ingen blogg förrän idag :) haft en jättekul helg!
I fredags var det iof mindre kul, hade ont i halsen som fasiken så jag knarkade halstabletter hela dagen så planerna vi hade på att gå ut försvann rätt så bra, jag satt hemma o drack bort min värk och spelade wii tills jag slocknade vid 23 ungefär..

igår hade jag en kort lugn morgon innan pojken kom o hämtade mig och vi skulle till min förtjusning (haha) ;) åka hem till honom och träffa föräldrarna, var allt lite nervös men det gick ju fint, ingen var hemma när vi kom hem så vi drog bort till en broder till honom och hälsade på, fick tillochmed krama om en 2 månader gammal bebis: ) vilken lycka :D åkte iväg en snabb sväng och käkade o sen när vi kom hem igen var hela släkten där :) haha lika bra att hälsa på alla samtidigt så man får det gjort :)
senare på kvällen blev det jacuzzibad med jordgubbar i choklad och vin, lite romantiskt på lördagskvällen är alltid trevligt. och efter det drog vi bort till Emma o Niklas o drack litegrann och klappade på Orvar som är en väldigt söt orm :) jag vågade, haha :) jag är då inte feg i första taget :D kvällen var lyckad som fasiken men vinet tog ut sin rätt så jag blev meegatrött så vi fick skjuts hem och däckade i säng bägge två direkt ungefär, fasiken så trött jag var :S

Idag gick vi upp typ klockan 15.00 haha snacka om att ta sovmorgon, min familj ringde och krävde svar på varför vi inte var på väg hem till mamma o pappa för att visa upp min lilla trofé så vi fick vackert slänga i oss lite käk o dra iväg direkt igen, tror att förutom att vi tillbringade hela dagen i sängen så var vårt andra nöje åka bil eftersom vi åkte vargön-bokenäs och vice versa o sen tillbaka till uddevalla o hem till mig, vi var på bio alldeles nyss i vänersborg o såg Stardust med Emma o Niklas, rätt kass film lägg inte era pengar på den B filmen :P lite rolig i mellanåt men det var nog tamejfan allt :(

Nej dags o sova nu, någon ska ju upp i normal tid o jobba i morgon :)

Tooodeeels

Kommentarer
Postat av: Peter Nilsson

" jacuzzibad med jordgubbar i choklad och vin "

varför var inte jag där kan man undra :b

2007-10-10 @ 21:24:05
URL: http://sweeler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback