-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Godkväll


Har precis varit ute o joggat/gått i 1 timma! underbart skönt i vanlig ordning, får se hur länge lusten håller i sig den här gången :)

Har för övrigt varit en vecka som varit sådär. En mycket god vän var med i en bilolycka i tisdags. Har inte velat skriva nåt innan hon själv "talat" ut om vad som hände men allting gick som tur var bra! det var tydligen en jäkla smäll men hon klarade sig med lite smärtor i knä och en arm. Det kunde gått mycket värre. Fasiken så rädd jag blev eftersom jag fick veta via msn där hennes syster satt senare på kvällen, kompisen skulle komma till mig strax över 17.00 men dök inte upp och jag frågade då vart hon var och systern svarade "på sjukhuset". Vet nu att man inte ska ta något för givet, en olycka händer så lätt. De personerna i den andra bilen klarade sig också bra med lite värk och chock men det är ändå jävligt skrämmande när sånt här händer. Det gick ju bra och alla mår väl relativt bra. Det är det viktigaste. Och det är jag så oerhört glad för!

Annars har det bara varit jobb för hela slanten. cash cash ;) nu ska jag ta en dusch!

Toodeels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback