-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Hellu hey


i morgon är jag ledig! hur gott som helst :)

idag har jag jobbat mellan 9-16, sen åkte jag hem o käkade mat, middagen var serverad när jag kom hem, så ska det vara ;) väldigt god mat! sen åkte vi hem t syster min för att ge en blomma t hennes kille som fyllde år igår, fick i vanlig ordning en stund med mina supersöta syskonbarn, riktigt kul i vanlig ordning.
Jaha efter det har inte mkt hänt! vi kom hem o typ bara slappade, sånt är livet ;)himla gött!

Åh vill shoppa lite nya kläder, är himla sugen alltså, behöver tröjor, känns som att alla mina kläder ligger nedpackat :S jag har fått lite kritik för att jag inte har tömt påsen där allt finns ännu, den står tydligen bara ivägen :P i morgon ska jag nog göra slag i saken, ska tvätta litegrann hade jag tänkt, egentligen borde jag rensa ut mer men det är gamla godingar jag inte vill göra mig av med ju, även ifall jag inte använder det :S en vårjacka ska ju snart inhandlas också, vill hitta en snygg kort, har ingen sådan och jag vill ju kunna använda sommarklänningarna jag hade förra året, har alltid så svårt o veta vad man ska ha över en klänning överlag, är ju inget modefreak precis o som ni kanske förstått har mina pengar det senaste gått till lägenheten, första prio behöver en heel del nödvändiga saker till. men snart är allt klart, soffan kommer ju kanske på fredag! åh vad jag hoppas, hoppas, hoppas, känns på nåt sätt som att sista handen blir lagd då :)

Nu ska jag nog kika på ett avsnitt Grey o sen krypa ner bredvid sambon, är ju iof ledig i mon men det är inget fel med att komma upp i tid ändå, tooodeels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback