-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Tjo!


Ledig idag! sitter o dricker en kopp kaffe o ska snart gå iväg en sväng med hjärtat till mekonomen o hämta nånting tråkigt, ligger ju väldigt nära här så det är ju inte långt iallafall :)

Helgen har varit bra, fredag blev lugn framför tvn och talang såklart, lite god mat och alkohol innan vi somnade :)
Lördag var det jobb o sen åkte vi hem, älsklingen hade köpt Mario Kart till Wii så den kvällen blev det typ bara spelande hela kvällen, och lite god mat :)
I söndags blev jag väckt tidigt, älskling ville att jag skulle följa med o kolla på en bil men efter många om och men så åkte hans far med och jag stannande hemma och grejade, fick ett snabbt besök av Emma, Niklas och Emmas systerdotter Alice. Sen på eftermiddagen så ringde han o sa att han var på väg hem så han tog vägen om och hämtade mig och så åkte vi till Vargön och grejade lite med den nya bilen :) eller han grejade och jag solade ansiktet sittandes i en solstol :P sen åkte vi hem :)

Korta drag, hinner inte uppdatera en novell om vad som hänt i helgen men det där sammanfattade väl det mesta!

Dags o dra snart! Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback