-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Booring


Jag har absolut ingenting att göra! inväntar Rasmus som kommer om ca ½ timma. Vill åtminstone säga hej till honom innan jag går o lägger mig. Måste försöka vara utvilad till i morgon också eftersom jag jobbar 10-19 (första heldagen på ett tag)

Vad ska jag fylla ut det här med då?

Jag gör ett litet bildkollage :D


SaraJag o hjärtat
None


Gamla och nya där :)

Låten jag aldrig tröttnar på :)




Jaja ska nog ta mig nåt att käka nu och sen kanske kika om jag hittar några snygga underkläder på Nelly som jag kan råka nämna för sambon min att jag vill ha ;) Haha. Han frågade om vi skulle äta marängsviss ikväll men det passar ju inte när jag ska upp "tidigt" i morgon. Och sen äter jag det så kan jag ju kasta "bara äta godis på helgerna" planerna i sjön! men det är ju så gott. Får se hur det går med att motstå de planerna. Kanske ska skjuta upp det till helgen istället så att jag kan njuta ordentligt!


Se vad jag lyckades få tiden att gå! snart kommer love hem! Yeeey!

Natti natti med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback