-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Danskurs!


Godkväll! min dag har varit bra, väldigt bra :) det började med jobb (kanske mindre kul) mellan 10-15, sen kom sambon och hämtade mig och vi gick en stund på torp för att sedan åka ut till Bokenäs för att gå på buggkurs! ja visst nu ska vi lära oss bugga ;) har skaffat en grym privatlärare så det är jag, rasmus, min mor och far, syrran och hennes kille och brorsan och hans tjej + kanske ett par till som ska börja ta lektioner. Första lektionen idag gick ju väldigt bra men det var svårt att få koll på alla steg och så men det gick tillslut! ska ladda ner lite bugglåtar för att träna lite hemma när vi får tid över! så skojjigt!

Efter dansen blev det en snabb sväng in på Maxi för att handla lite middag! blir klyftpotatis och kött med bearnaissås! gott gott! sen får vi se vad som händer. Vi kanske åker nånstans eller stannar hemma! i vilket fall ska det bli en trevlig kväll!

Hoppas ni också får en bra kväll!

Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback