-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Hellu hey


Lördag.. Sista helgen innan jobbt börjar på måndag. BLÄ

Liseberg igår var trevligt! vi var bara där i ca 4 timmar innan vi tröttnade men hann åka och spela en hel del ändå! vet inte varför, jag brukar vilja vara där i timmar. Hmm kanske blir så när man blir äldre :S på hemvägen stannade vi iallafall på Mc Donalds  på Torp och köpte oss varsin ceasarsallad och sen åkte vi hem och tittade på Arkiv-X har inte sett nästan nåt av de programmen så vi har börjat kika från början :) tyvärr blev det inga kort från Liseberg. Vi vågade inte ta med oss systemkameran när vi bara var två stycken och vara tvungna att lägga den vid sidan när vi åkte något. Så där blir det inga kort till vårat minnesalbum :D

Jaha vad händer idag då? Vi måste åka och köpa en födelsedagspresent till lille Milton som blir 1 år i morgon. Milton är Rasmus brorson som vi ska på kalas till i morgon. Skojjigt! senare ikväll hoppas jag att det blir lite drickande. Måste hitta på nåt skoj  nu när semestern snart är slut ju! får se vad som händer!

Åh jag har lite "gjort slut på mycket pengar ångest" köpte hudvårdsprodukter för 743 spänn igår :S jag säger bara att jag hoppas att det är bra grejer. Var ju helt underbart att få dessa produkter i ansiktet när  jag var där igår och de luktar ju så gott. Är det bra saker så är det värt det! punkt slut. Sen drog vi ju på oss världens dyraste Paradis ask igår! för första gången i historien vann jag INGEN choklad-stjärnvinst :( efter mycket pengar och tid vann vi iallafall en Paradisask. Eller älsklingen vann. Det var på hans nummer haha. Otur :(

Jaja nu ska jag väl se till att få dagen att börja!

Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback