-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Jobb


Ja snart dags för jobb! sitter och njuter av en kopp kaffe i lugn o ro innan bara :)


Jungfrun 24/8-23/9

Du föredrar en avkopplande onsdag. Du har inget emot att saker händer, men du vill inte ordna dem.



Så blir min dag! hmm har en del o göra på jobbet så det stämmer inte riktigt :S men det är väl dumt att förvänta sig!
Ska se om jag får in lite shopping på schemat idag. Måste ha en par nya träningsbyxor jag får skavsår av mina i ljumskarna och det ser jätteblä ut  :( men shopping är nog inte så svårt att få in :)

Hoppas ni får en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Mmm.. vi såg Arkiv X igår.. Fast jag satt vid datorn samtidigt..tur det för var ju inte nåt speciellt med den filmen.. som vilken annan polisserie som helst.. ja ja! Miss U!

2008-08-13 @ 21:31:31
URL: http://sparklingsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback