-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Lördag!


Tjo! jobbat hela dagen! eller ja, hela o hela :P mellan kl 10-15 :) När jag slutade kom Rasmus och hämtade mig och vi gick till Maxi för att handla mat, när jag kom hem fick jag en liten överraskning i form av en bukett med vackra rosor! underbar sambo jag har ;) honom tycker jag om! alltid kul att få en liten present då och då :)

Nu händer det iallafall inte mkt :) Vi försöker komma överrens om vad vi ska göra men kommer inte fram till något bra så vi får väl se. Kanske åker nånstans, blir nog så iallafall!

Lyssnade precis klart på min hörbok "Bara ett liv" utav Sara Blaedel. Riktigt bra bok får jag säga! föreslår att ni lyssnar på den! det är den tredje utav författaren men man måste inte ha läst/lyssnat på de tidigare för att förstå. Ett till tips är "Ett snyggt lik" utav Peter James, den är bra den också ;) ifall nån var intresserad!

Well well hitta på nåt nu kanske! Ha en underbar lördag!




Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback