-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Måndag!


Och kort dag på jobbet. Som jag nämnde igår så började jag 9 och slutade 17! jättegott med en kort tid! träffade mor min och min yngsta syster som kom in och sa ha hej precis när jag slutade så jag gick en liten stunde med dem i affärer innan jag tog bussen hem! Systra me (den äldsta denna gången) fyller ju år i morgon så det fick ju bli lite presentkollande haha :) fast jag tror jag vet vad vi ska köpa ändå! jaja sen när jag kom hem tog jag det lugnt en stund innan det var dags för mat. Hann läsa lite i en av sambons nya läroböcker "psykologi" nåt hette den. Verkade riktigt kul, bra att han testar lite innan jag söker in så att jag får se vad det är för nåt. Mycket intressant iallafall! Nån timma efter maten blev det återigen en långpromenad med Charlotte! vi gick lite längra idag så räknaren slutade på 9964 steg! är riktigt nöjd, särskilt när man går i en rask takt hela tiden!

Ja nu sitter jag här allena, Rasmus har redan gått o lagt sig. Förstår honom, vi var faktiskt uppe samma tid i morse eftersom han skulle till skolan och jag började tidigt, lite mysigt!  jaja nu blir det snart sängen för min del! ska lägga mig o lyssna lite på hörboken jag håller på med. Fortfarande "Människohamn" den är bra men lite seg ibland. Ska jag ge ett tips på en bra bok så blir det "En nästan vanlig man" den är underhållande på sina sätt, ett gäng rika snobbar som har ett förbannat tråkigt liv och försöker göra sin trista tillvaro lite mer underhållande på diverse sätt. Verkligen värd att läsa eller lyssna på! (fast inget för riktigt feminister haha) Hade en ifrån förlaget som ger ut boken på säljmöte idag på jobbet och han sa att många (kvinnor) retade upp sig ordentligt på kvinnosynen men jag retade mer upp mig på en person haha.

Nej nu ska jag nana! ledig i morgon är vi bägge två men det är gott att komma upp i tid ändå!





Ganska snyggt omslag får jag säga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback