-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Onsdag!


Jättetrist väder ute som växlat mellan sol och spöregn typ hela dagen.. Har jobbat och kom hem fr en stund sen. Är dödstrött :S varit en hel del på jobbet idag plus att jag är väldigt, väldigt hungrig och det suger. mitt humör är i botten :(

Förutom det då? Hmm hade tänkt att ta lite bilder på lite olika saker som varit aktuella i mina blogginlägg men jag har ju inte systemkameran just nu. Saknar min (jaja våran) systemkamera men den är bortlånad så om jag skulle ta några kort blir det ju med mobilen men jag har blivit så bortskämd med bra kvalié på den kameran så det är inget kul längre :P

Ikväll blir det iallafall mat om en stund (flygande jacob yeeeeey) och senare en promenad med arbetskamraten efter att hon slutar 20.00 vi var ju ute och gick igår kväll i över en timma och stegräknaren stannade på 9500 steg så jag blev riktigt nöjd :D

Jaja ni får ha en helt underbar kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback