-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Sen natt eller tidig tidig morgon ??


Tolka det hur ni vill :D idag har jag varit ledig men inte mkt har hänt! vi tråkade nästan hela dagen tills vi sent på eftermiddagen fick för oss att ringa en av hans bröder för att höra vad han o hans sambo gjorde. Det slutade givetvis med att vi åkte en sväng till Vargön till en filmkväll hos dem :) när vi kom dit var den andre broderna där med sin tjej o deras söta Milton som är ett charmtroll så det blev ingen film förrän rätt sent. I vilket fall blev det "The game plan" en komedi aus Walt Disney, ni vet en av de filmerna som är så förutsägbara att man kan snabbspola filmen i huvudet och bespara sig den plågan man skulle vara tvungen att ta sig igenom annars ;) Haha nej den var lite söt och stundtals rolig! Men den var inget jag ens tänker antyda att ni borde se så glöm den meningen haha ;)

Nej nu ska jag snart sova! Hoppas jag kan sova gott inatt. Har lite saker på hjärnan. Är väl meningen att man ska släppa allt när man lägger sig i sängen men vi får se hur det blir med det :S vill bara få det överstökat så fort som möjligt. That's all!

I morgon blir det 12-20 jobb.. Yeeey på en freeeedag! Jaja inte mycket att göra åt där heller! får försöka genomlida det! blir ju lite värre när jag tänker på att jag ska jobba helg också när det är sånt här väder. Ursch brukar vara mycket folk då!

Ja just det! Sova var det ja!

Toooodels




Jag vet att du sover
känner värmen från din hud
bara lukten gör mej svag
men jag vågar inte väcka dej nu

Jag skulle ge dej
allting du pekar på
men bara när du inte hör
vågar jag säga så

Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
när du inte ser på
och genomskinlig grå
blir jag
utan dina andetag

Min klocka har stannat
under dina ögonlock
fladdrar drömmarna förbi
inuti är du fjäderlätt och vit

Och utan ett ljud
mitt hjärta i din hand
har jag tappat bort mitt språk
det fastnar i ditt hår

Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
när du inte ser på
och färglös som en tår
blir jag
utan dina andetag

Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
om du inte ser på
och genomskinlig grå
vad vore jag
utan dina andetag

Vad vore jag
utan dina andetag

None



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback