-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Snabb uppdatering!


Hellu heey! klockan är sent men jag är ledig i morgon woohoo!

Igår (haha vrickat det blir när man skriver så bara för att det bytt dag för en timma sen) jobbade jag mellan 11-19, har varit en tråkdag på jobbet! mycket folk och lika mycket folk :P tyvärr letade ett par grinkärringar sig in också och det gillar vi ju inte! När jag kom hem blev det ganska direkt en kombinerad  gå/spring-rundtur på 1 timma! skönt att komma igång igen kan man säga! när jag kom hem blev det en dusch och sen lite kvällsmat framför ett avsnitt av Rome. Jag tittar på 4 olika serier just nu :P knasiga mig! Jaja verkar vara uppehåll i både Greys och Tree hill så det blir ju inga avsnitt där. Vill ju ha med svensk text också och det verkar det vara svårt att få tag på! Jaja, Rasmus gjorde sin första jobbdag idag efter semestern och har redan däckat ;) kan vara för att han blev väckt i morse på grund av nån idiot som ringde runt 09 och frågade om han visste vem som ägde Sjölings bilar på Gustavsberg. Jo tjena, klart han vet det bara för att han har samma efternamn :S sicka människor det finns haha:P

Nej nu ska jag gå och borsta tänderna och lägga mig o lyssna på min hörbok. Denna gången är det Människohamn utav John Ajvide Lindqvist. Ruskig och bra! han som har skrivit boken bakom den snart bioaktuella filmen Låt den rättaekomma in. Har ni inte läst den är det ett måste. Den är bra den! han skriver "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback