-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Söndag!


Helgen har varit bra :) i fredags tog vi det bara lugnt på kvällen efter jobbet och gjorde inte så mycket :)

Igår så var vi hemma hos en arbetskamrat och hennes kille o lagade mat, drack lite och spelade alfapet :D senare på kvällen blev det utgång! det var en väldigt trevlig kväll faktiskt!

Idag har det blivit väldigt, väldigt lugnt! vi har gjort det obligatoriska veckohandlandet med en matlista som kommer förgylla mina matstunder denna vecka :D

Måndag: kycklingsallad
Tisdag: lasagne
Onsdag; köttbullar och potatoes
Torsdag: flygande jacob

Yeey bara god mat haha :) fredagar ter vi bara hämtmat, dock inte så onyttigt som det låter eftersom jag bara äter sallad från barabappa baa i´m lovin it! :)

Nu har vi precis kollat på en ruskigt bra film som jag kan rekommendera "Felon" en fängelsefilm. Riktigt grym som sagt se den :)

Jaja det var allt för mig för idag! i morgon blir det kort arbetsdag :) skönt det sambon jobbar ju förmiddag så det blir en del tid tillsammans. Det gillar vi mycket mycket!

Jo förresten. Warner Bros har gått ut med att de ska skjuta upp nästa Harry Potter film till nästa sommar! Åh sur jag blev, har ju gått och väntat på filmen ett bra tag och så kommer den här bomben. Nåja den som väntar på nåt gott. Kommer säkert en massa filmer på bioduken till hösten som är värda att se men är ändå lite besviken eftersom jag är en nörd :P

Nej nu ska jag göra annat! godnatt med er! blir inte sängen för min del än men sov gott ni som är på väg!



Blir en lång väntan! *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback