-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Tisdag kväll!


Hej igen! nu har dagen gått! inte mkt har blivit gjort :) när Rasmus åkte så satte jag mig och kollade på tv en stund och sen satte jag på en film som jag länge velat se. "The other Boleyon girl" den var väldigt bra faktiskt! bra skådespelare och bra historia :) efter den blev det en timmes promenad följt av en dusch och lite "middag" inte ätit nåt sen frukost så jag var riktigt hungrig vid 18 när jag åt :)

Nu sitter jag här med en kopp kaffe och tar det lugnt. Det är jag värd ;)

Hoppas ni har en bra kväll!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback