-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Tjooo!


Hemma sen en stund från jobbet :) gött trött idag med! inte lika mkt folk idag som igår men det har sannerligen funnits att göra >< blir trött av all stress blää, ska hinna mycket på lite tid! Annars (förutom tröttheten) så är allt bra! skönt o vara hemma så jag kan ta det lite lugnt, blir tidigt i säng ikväll eftersom jag börjar 09 i morgon!

Jag har lyckats slå av en pyttepytteliten del av en av mina tänder :( det är gott störande att känna av det hela tiden. Det gör inte ont eftersom jag inte tuggar på den sidan men det är en känsla som sitter där hela tiden. Tandläkarbesök nästa, yeeey..


Jungfrun 24/8-23/9

En bra dag för sport och en bra dag för affärer, men i övrigt blir tisdagen vardaglig. Nästan tråkig.

låter precis som min dag, förutom sporten, men det kanske är för att jag tänker på sport haha, eller på att jag borde motionera mer :S så kan det nog vara! haha tankeläsning, en slump eller bara dåligt samvete? hmm

Nåja jag orkar inte tänka mer på det! nu ska jag göra något annat med mitt liv!

Toodels


Kommentarer
Postat av: Han

Du har ju inget liv, så du kan inte göra "något annat" Mohahahha ;)

2008-08-06 @ 01:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback