-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

20 dec


Och jag njuter av en ledig helg efter en låång slitsam arbetsvecka, är så trött på allt som har med jobbet att göra känns det som just nu så det ska bli skönt att få komma bort lite från det i ett par dagar. Sen har jag ju lite "julledighet" också på 2 dagar :P wehoo skööönt!

Har suttit i soffan sen jag kom hem vid 19.30 förutom ett avbrott till Mcdonalds för att köpa en sallad, sen har det blivit soffan, en påse salt & blandat + lite Amigo choklad till en film "Mad money" hette den. Helt okej film faktiskt, stundvis rolig :)



Nu ska vi kanske snart se Twilight, om jag orkar det vill säga, sovit halvbra hela veckan så kanske däckar i säng om en stund :P

Jaja helgen kommer bli fullspäckad :) får berätta mer senare!

Toodels


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback