-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

26e december


Och inatt slog den till, den där jävla magsjukan! varit dålig hela natten och spydde sista gången 06.30 i morse. Har alltså knappt kunnat sova någonting men är ändå ganska pigg :S nu är det febern som snart slår till antar jag för jag kommer nog inte spy något mer om sjukan följer samma mönster som den gjorde för de övriga i min familj som varit dåliga. Det hoppas jag att den gör för magsjuka är tamejfan det värsta jag vet! skulle ha jobbat idag men det gick ju åt skogen, likadant i morgon, yeey förlora pengar skooj!  ( tummen upp ) det enda vi får hoppas på nu är att Rasmus ska klara sig så att han inte blir sjuk om 1 dag och sen smittar tillbaka på mig som är på bättringsvägen. Det vore ju inte skoj! vill inte vara sjuk på nyår ju.

Nej nu ska jag gå och dricka ett glas vatten eftersom jag är rätt härligt uttorkad och på samma gång passa på att ta en värktablett för huvudet!

Hoppas ni har det bra iallafall!

Pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback