-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Aloha!


Ledig idag och det är ju helt  underbart :)

Börjar med att gratulera Rasmus som blev farbror i fredags till en liten flicka! hur kul som helst eftersom det typ bara är killar i den familjen! grattis till Joakim o Catrin också såklart :D ska bli så himla kul att få se det lilla underverket men vi har valt att avstå ett par dagar eftersom det troligtvis har gått maginfluensa på jobbet . Vill veta att jag är helt frisk innan vi åker dit :)

I lördags var det inflyttningsfest hos Sara & André! jag gick ensam eftersom R hade dubbelbokat sig men det gick bra ändå! de hade fått det riktigt fint i lägenheten! så kul, nu har jag lust att köpa lägenhet och renovera och inreda jag med :) men det får nog vänta ett tag (iallafall tills allt plugg är klart:)

Nej nu ska jag pyssla med annat! ha en bra dag alles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback