-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Fullt upp!


Idag har jag knappt hunnit andas ut :P nej riktigt så farligt har det inte varit men det har varit en massa på schemat iallafall. Vaknade runt 12.00 eftersom vi gick o la oss typ 03.30 inatt (satt uppe och spelade, var så himla skoj) så när jag väl gick upp var det en liten stund lugn och ro innan vi satte oss i bilen och begav oss till Vargön där vi besökte först svärmor och svärfar sen vandrade vi vidare hem till Rasmus bror och hans tjej för att hälsa på underbart söta bebis Elle en stund innan vi återgick till svärmor och svärfar för att Rasmus skulle få greja med sin radiostyrda bil en stund innan vi tillsist åkte iväg en sväng till Överby och handlade de sista julklapparna (nåja, ett par har jag kvar men det är bara att springa in i respektive butik och köpa dem)

Nu sitter jag framför datorn i lugn och ro och nu framöver blir det 4e adventsmys!

Hoppas ni har haft en underbar helg!

Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback