-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

God Jul i efterskott


Hellu! hoppas ni har haft en riktigt trevlig jul! dett har jag haft trots lite tråkiga saker. Igår på morgonen så ringde min äldsta syster med nyheten av att alla i hennes familj + min kära mor de senaste dagarna hade varit magsjuka och att ett par av dem inte hade tillfrisknat ännu,  yeey tänkte jag, så otroligt roligt men jag tog risken och åkte dit ändå eftersom alla andra gjorde det. änsålänge är jag inte sjuk så vi får hoppas att mitt immunförsvar tar den här smällen :P stackars lilla Julie fick ha en hink med sig hela tiden för att hon var så dålig, hon var så seg så att hon knappt orkade öppna julklapparna utan bara låg i sin mammas knä och kollade när hon hjälpte till att öppna :( blä inget skoj den där magsjukan :S
Men julen blev bra ändå. Vi fick avboka tomten men istället fick min yngsta syster Louise leka tomte med ett ihopsatt skägg av bomullstussar (tomedräkten låg hos grannen som skulle tomta) och det gjorde hon riktigt fint förutom ett litet missöde då Julie frågade tomten om varför han hade nagellack :P haha tur att hon inte kopplade ihop färgen med mosters svarta naglar för då hade det varit kört antar jag haha. De är inte dumma de där små :)
Jaja vi drog oss hemåt runt 12 tiden där eftersom brorsan min skulle jobba idag så jag fick sova i min riktiga säng inatt och det var ju gott =) Nu ska vi snart käka frukost och ikväll blir det lite party om folk vågar sig hit (jag är ju frisk änsålänge så, haha)

Här kommer lite blandade kort

 

Julgranen




Tomten och Julie



Bus med Felix


Lite rädd för tomten är han allt :P


Hade kunnat lägga in en massa mer bilder men det orkar jag faktiskt inte :P ha nu en väldigt go fortsättning allihopa!

Pok

Kommentarer
Postat av: Sara

ha ha.. såg nu att vi har precis samma rubrik på våra inlägg.. =) God fortsättning till er! <3

2008-12-25 @ 23:10:40
URL: http://sparklingsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback