-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Måndag


Och ytterligare en dag på jobbet avklarad, bara en maassa dagar kvar innan julruschen är över. Jag verkligen hatar den jävla stressen som smyger sig på vid den här årstiden. Annars tycker jag att det är kul att jobba (oftast)  men nu är det bara otroligt tråkigt och jobbigt, avskyr att vakna upp till en 8 timmarsdag framfrö mig, blää.

Annars är är det bara bra! Har haft en trevlig helg med julbord och familj + vänner. Annars har den varit lugn och fin :) precis som en helg ska vara!

Nu håller R på att värma lite chokladrutor som han bakade häromdagen! Mums :) ska krypa ner i soffan och glo på ett avsnitt Arkiv  X. Sen blir det nog sängen. Jag sov inte vidare bra inatt, ca 4-5 timmar max och det är ju inte vidare bra för nån del av kroppen så jag får verkligen hoppas att jag faller i dvala när jag väl hamnar i säng!

Ha en trevlig kväll alles!

Kommentarer
Postat av: Han

Sova är överskattat! PUSSSSSSSSSSS

2008-12-09 @ 00:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback