-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Början på sista veckan som ensamboende :)


Lördag närmar sig med stormsteg :D

Idag har inte mycket hänt, vi gick upp vid typ 09.00 och jag började göra mig i ordning för jobbet i vanlig ordning, hann inte med mycket på morgonen pga tidsbrist men det var ingen stressmorgon trots allt och det var ju gott!

Lugnt o fint i butiken idag om man räknar med kundbesöken men annars var det full hålligång, sista handen vid allting inför rean lades och då blev det ju en del ändringar osv innan allting var perfekt, tror dock inte någon behövde jobba till kl 21.00 som det var schemalagt för vi låg rätt bra i tiden, nu börjar återigen en hektisk vecka med start i morgon, treevligt :)

Ska snart lägga mig o glo på lite One tree hill avsnitt tror jag, om jag orkar, älsklingen kommer ju om 1 ½ timma och vi planerar att se Secret Window så jag kanske bör sova lite innan, vi planerar också att gå upp i tid i morgon för att hinna åka till Möbelcenter o kika om vi hittar nåt fint matbord men det får vi se vad det blir  av, vi kan inte gå upp i tid, så är det bara :P

image31

Jag försökte ju lägga upp en bild på lamporma han köpte i Thailand till oss men det funkade ju inte förut, nu verkar det funka så här är de :) åh vad de kommer göra sig snygga i vårat sovrum med bruna väggar och allt annat, matchar väldigt bra!

image32

Och här är vaserna han köpte, kommer bli megasnygga på en mörkbrun hylla, ohlala ;)
ursäkta att bilden är lite dålig, hade bråttom när bilden togs och inte tid att plocka bort så att det fanns plats på bordet för att ta korter på dem där :D

image33

haha får lägga in detta kortet på Felix också, adorable ;)

Härligt att ha bytt mobil nu också, blir väldigt bra bilder med den eller hur? förlängde ju abonnemanget och tog en K850i med 5 mp, helt ok faktiskt, är mest nöjd med kameran hehe

nej nu ska jag äta lite mer, meegahungrig!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback