-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Ingen gräsänka mer :)


Nej nu är han hemma äntligen :) en härlig återförening i måndags vill jag lova, längesedan jag var så himla glad :) fick bytt så jag slutade kl 17.00 också och det var ju inte dumt :) blev bara lugn o ro i min lägenhet hela kvällen och lite byten av presenter! han hade med sig jättefina saker hem! saker som kommer bli väldigt fina i våran lägenhet :) två lampor tillexempel som kommer sitta bra på våra nattduksbord, och lite vaser, kuddfodral, skålar, osv jag är väldigt nöjd, han har bra smak :) av mig fick han fyrkantiga tallrikar som vi ska ha :) sen blev det lite halsband, arband, en väska, plånbok och skärp också :)

Igår åkte vi iväg en sväng till torp för att handla present till Felix som fyllde år i förrgår, sen handlade vi lite saker till lägenheten också och kollade runt efter en soffa som vi dock inte fann någon lämplig, att det ska vara så svårt :S ska ta en tur till överby på söndag och kika också :) sen åkte vi hem o lagade korvstroganoff, weii jag börjar långsamt lära mig äta korv igen, duktiga jag :) sen blev det en film och lite godis o chips men hann inte ens kolla på halva innan han nästan stensov :P hade ju gått upp vid 5 den stackarn så det blev sängen, härligt för mig o få en ordentlig nattssömn också!

Nu är jag påväg t jobbet :) ska bara göra det lilla sista här innan jag drar! tooodels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback