-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Städdag


ja det är så jag har spenderat min lediga dag :) eller spenderar, men jag börjar bli klar nu därför spenderat haha :) dags o börja städa ur litegrann eftersom man snart ska flytta, kan inte lämna det hur stökigt som helst då, vet inte vart ja ska få plats med alla saker jag börjat städa ur men men, det jag har slängt väldigt mkt, underbart :)

Åh saknar mitt hjärta så mycket! bara 2 veckor kvar nu, det går rätt fort ändå på nåt sätt, är ju sysselsatt hela tiden och det är ju tur det, jobbar hela dagarna o sen är det plötsligt en dag närmare :) ska bli så underbart o få hem honom igen, börja vårat underbara samboliv tillsammans till 100% det är det enda jag vill just nu, bli han  och jag föralltid och förhoppningsvis bli  lyckliga i alla våra dagar :) verkligen hittat den rätte för mig nu, det tog ett tag men jag har aldrig känt så här för någon annan förr så jag vet att det är äkta :) come home to me honey  :)

Well om en stund kommer Emma! vi ska ner o sola o sen vettefasiken :) nåt får man ju hitta på! ska bli himla kul o umgås med henne som vanligt!

På lördag är det planerad utgång! nån som vill hänga på? kan säkert fixa förfest om ni är sugna på det :) ska bli kul o komma ut litegrann, var längesen nu!

Nej göra lite nytta nu kanske! toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback