-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Ännu en onsdag


Ja det är så sant så sant :)

Förstår inte vad det varit med mig de senaste dagarna, har varit så oändligt trött även ifall jag sovit helt ok med undantag natten till igår, jag har gått och gäspat på jobbet konstant hela veckan och hade velat ta en stoor spruta med kaffe och bara sätta in i armen, allt för att inte somna stående (eller sittande) och har  varit allmänt lättirriterad om jag blivit störd i mitt arbete av vemsomhelst, ingen har kommit undan  :) på fredag då jag jobbar igen ska jag skippa de bruna linserna och ha i de vanliga, (det kan påverka) och för en stund sen bytte jag lakan i sängen, allt är tillåtet i jakten på den perfekta sömnen..

Jaha jobbat idag 10-18 och sen åkte jag hemåt, stannade i stan och handlade lite mat och åkte hem, därefter blev det en snabbvändning i dörren ungefär och träningskläderna åkte på, lika bra att hålla igång så länge jag har lust, men ska försöka bäst jag kan, man får ju variera sig lite och i morgon blir det simning med Emma, mindre bra är att min bikini ligger hos Rasmus så jag fick plocka fram den jag hade innan, den är nog på gränsen att vara för liten,  får låta bli att gå omkring utan handduk när jag rör mig på land om man säger så.. Öhmm ja...
sen efter det blir det solning och sen vettefan, det återstår att se :)

Nu dags att sova kanske :) toodels


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback