-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Lagom kul dag!


I morse så steg jag upp klockan 7 eftersom det är min städdag på jobbet och så började jag vid 9, var pigg o glad faktiskt, brukar inte sova så bra men vaknade utvilad och redo för en ny dag direkt när klockan ringde..

Annars har dagen löpt på ganska fint, var väl inte en superduper kul dag, nej den var snarare bara ok, jag o Cattis bestämde oss för att dra ut o springa när vi slutade jobbet eftersom vi slutade samma tid men det började ju spöregna på eftermiddagen och vägrade sluta så vi ställde in, tråkigt var så sugen men jag har inte lust o dra på mig världens förkylning, håller ju på o bli av med den jag lider av nu  så dumt att utmana ödet. Jaja har inte fått tag på älsklingen på hela dagen heller, han har antagligen glömt mobilen hemma eftersom jag inte fått något samtal heller och det gjorde ju inte mitt humör bättre..

Dock dagens ros till killarna på Kampenohof som fick mig att skratta när jag stod utanför Pressbyrån och väntade på bussen, jag var trött och irriterad och såg då ett par rätt unga killar som drev med folk, en av dem satt i förvaringsskåpet och den andra stod utanför och erbjöd folk som gick förbi att öppna skåpet och om de gjorde det så blev de såklart skrämda, haha jag har knäpp humor men det var precis vad jag behövde, han som stod utanför fick en utskällning av en tant men de gav inte upp för det, han frågade varenda människa om de ville öppna och när jag gick förbi sa jag till honom att han skulle byta taktik o säga t folk att han inte fick upp skåpet och be dem försöka öppna det, vet inte om han fortsatte med min taktik men roligt var det iallafall :) det gjorde mig lite mer uppåt , en sån liten grej, haha konstigt

Jaha ska snart gå o lägga mig en stund, vet inte om jag får kvällsbesök idag eftersom jag inte får tag i Ramus men det återstår väl att se..

Tooodels


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback