-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Lediga dagen sluut!


Men den har varit lyckad faktiskt! Vaknade relativt tidigt och satte igång att börja städa litegranna, såg ut som ett bombnedslag med saker överallt och jag verkligen hatar att städa!!! finns typ inte nåt tråkigt så jag la av efter en stund och började sortera tvätt istället eftersom jag som vanligt på min lediga dag i veckan är tvungen att tvätta. Efter att jag slängt i ett par tvättar så fortsatte städandet, var glad över att jag diskade igår kväll för det hade jag ingen lust med alls idag märkte jag :) efter ca en halvtimme städning till såg det bra ut och då la jag ner det helt och bara tog det lugnt med en frukost bestående av en massa kaffe, en risifrutti och ett äpple, direkt efter att jag hängt upp tvätten kom Emma och hämtade mig, var ju meningen att vi skulle simma men hon var så förkyld så vi bestämde oss för att gå ner t stan, sola sen gå o fika o sedan traska hemåt igen men vädergudarna var emot oss, det började spöregna så vi fick snällt ta bilen :P jaha efter solningen blev det en pasta med kyckling på Cactuz o sen åkte vi hem o spelade lite Mario Party, brorsan o hans tjej kikade in en stund också, sen hände det inte mycket mer, tänkte gått ut o sprungit men hör och häpna det började snöa jag säger då det, fy fan! så jag har inte tränat idag, känner mig slapp, bläää

Hade egentligen velat städa ur nån garderob eller nåt idag så man iaf har börjat litegranna men dagen räckte inte till det.. Får försöka t helgen istället då jag inte vet om det blir nån utgång på lördag, har ju annars tid söndag eftermiddag. Blä jag hatar att flytta, tar sån jäkla tid o kraft men jag kommer inte undan :)

Nej undrar om jag ska ta mig nåt lätt o äta nu o sen välja ut en film att se, i morgon hoppas jag snön har smält bort, jobbar 12-20. Första gången i världshistorien tror jag men vad spelar det för roll :) har inget o göra hemma ändå, nej nu måste jag slita mig, toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback