-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Min helg


Har varit helt underbar! ledig o allt som jag varit :)

I fredags blev jag hämtad vid 18.00 slaget då jag slutade av Rasmus o vi begav oss till Vargön där vi tillbringade våran helg eftersom hans föräldrar är i Mexico på semester så vi hade hela huset för oss själva :) det blev lite lugn o ro innan vi begav oss till Vänersborg och gick på National treasure med Peter o hans flickvän vid 21.00, en bra film faktiskt, fick iallafall betyg Godkänt utav mig, efter filmen så åkte vi tillbaka hem till honom och tog oss ett litet nattskumbad, jättehärligt o sen såg vi " I am legend" en väldigt, väldigt bra film som handlar om att människosläktet får ett virus o blir typ ljuskänsliga bestar, haha det låter inte bra men ni borde ge den en chans, en snygg skådis i iallafall som ska rädda världen, kan knappt bli bättre ;)

Lördag så blev vi väckta 13.15 av att hans syster ringde o skulle bada med Rasmus brors flickvän så vi fick gå upp o rengöra den o sen åkte vi och handlade lite mat eftersom vi skulle äta med Rasmus bror och hans tjej, jaja när vi kom tillbaka från handlandet så var hela huset fullt med syskon o deras respektive, väldigt trevligt tycker jag, sen blev det då kyckling inrullat i bacon och pommes, meegagott o lite senare på kvällen kom Emma o Niklas och Rasmus äldste bror och tjej över på jaccuzzi party, det blev en kväll med mycket dricka, bad och bastu, en väldigt rolig kväll alltså :) vi höll igång en bit in på natten fast vi inte badade hela tiden då såklart, det får vi absolut göra om nångång tycker jag :)

Söndag tog vi sovmorgon :) sen blev det en film till fter frukosten, "Gone baby gone" den var dock inte lika bra som jag trodde att den skulle vara, snarare obehaglig med pedofiler o kidnappade barn osv, men den gick att se :) sen hände det inte mycket mer o senare på eftermiddagen så åkte vi till Uddevalla igen eftersom jag jobbat idag, det blev en riktigt lugn kväll med en massa film innan vi somnade nångång på småtimmarna.

Ja så bra var min helg iallafall! Idag har jag jobbat 12-20, brukar jag annars göra på onsdagar så det kändes lite ovanligt men men det har varit en relativt bra dag, var på dåligt humör i morse och då automatiskt lite småsur över att ha mycket o göra o ingen tid att hinna med det men det är smällar man får ta när man är så viktig på sitt jobb ;)

Jaha lägenhetsletande går framåt iallafall! positivt som fasiken, dock inget nytt att berätta om det men nu är jag redo att bli sambo, vill ha lägenhet NUUUUU!

Jaja inget mer o skriva nu, tooodeeels <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback