-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Oopps ett tag sen :D

Jag har slarvat med skrivandet IGEN, sorry för det ni som nu tycker att jag har nåt intressant att skriva ;)

Jag orkar inte dra upp allt som hänt, nyår var perfekt i vilket fall, god mat bra vänner, kan knappast bli bättre ;)

Har jobbat idag, sitter här nu och väntar på att jag ska bli trött nog för att gå o sova :) är trött men vill inte ännu riktigt, igår kväll när vi gick o la oss satte mina grannar under igång att bli högljudda, mycket liv man har om man börjar föra oväsen o ha så jäkla dålig respekt mot sina medmänniskor  att man kan med att spela hög musik till kl 01.00 en söndags kväll/natt, det gör mig faktiskt riktigt irriterad, tålamodet var inte långt ifrån att ta slut vill jag lova, de flesta började sina jobb idag och Rasmus skulle upp kl 04.45 så det var ingen höjdare, jag var så färdig när de väl tystnade att jag somnade direkt och vaknade inte av att hans mobil ringde, det gör jag alltid annars, vaknade när jag fick en hejdåpuss på kinden, jäklar vad jag sov tungt :)

Ledig i morgon, skööönt :D ska bara städa lite i vanlig ordning o sen vänta på babe som kommer direkt efter att han slutat jobbet, då ska vi väl bestämma vad för mat vi ska äta och åka och handla och sen tillaga nåt gott tillsammans! jag börjar bli bra på det där med mat, får mer o mer ansvar i köket nu haha, är inte bara förvisad till att skära grönsaker  längre ;) stolt jag är över mig själv :D

Har jag sagt att jag älskar Manson nångång? ;) jag förstår inte vad folk tycker att det är för fel på den nya skivan, den är så jäkla megabra, jag har lyssnat på den  mer eller mindre hela kvällen nu och den blir om det går bara bättre och bättre för varje gång, låtarna är inte väldigt rockiga utan det är mest lugna låtar men fan vad underbar den skivan är! i looooove "Eat me drink me"




De låtarna jag gillar bäst är lätt:

Evidence
Putting holes in happiness
Heartshaped glasses
They said hell´s not hot


Men som sagt är ska man lyssna igenom hela, trodde inte jag skulle komma på mig själv älska sån här musik ;)

 
Jaja nu blir det snart sängen, ögonlocken faller ihop så jag säger godnatt innan jag faller i djup dvala för den här kvällen, ska bli gott med sovmorgon i morgon :)

Toooodeels




Oh titta en bild på mig ifrån juldagen som Sara har tagit, och jag gillar den! wohoo ;) det är inte ofta jag godkänner en bild på mig själv, självkritisk som jag är.. Jaja sluttjatat, over and out, byebye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback