-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Tröstshopping på listan idag :D


Japp idag blir det shopping, fick lite mer pengar än jag brukar eftersom jag var ledig 4 dagar, haha låter knas men jag hade semesterersättning kvar sen -07 som jag tog ut så då blir det ju lite extra cash :)
Åhh om en stund kommer Emma och det bär iväg, riktigt köpsugen nu =)

Igår blev det:

image18


Och

image19



En mycket lugn myskväll för mig själv med lite spelande o film, tråkigt o säga hejdå när han ringde från flygplatsen men en vacker dag förhoppningsvis väldigt snart kommer vi inte behöva säga hejdå till varandra för längre än ett par timmar :)

Ja det var väl allt, Emma skickade nyss sms o ville komma lite tidigare så jag får väl börja göra mig i ordning, är lite småsur förresten för jag är inte smart nog att komma på hur man tar bort centreringen av texten efter att jag lagt in bilder, det funkar bara inte så ni får ursäkta textröran haha ;) Ha en bra dag nu alles!












Kommentarer
Postat av: Han

Du ar kass som inte kan ta bort centreringen. moahah puss

2008-01-29 @ 20:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback