-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Bad och bastande :)


Ja igår blev det lite badande och bastande hemma i älsklingens familjehem :) det var väldigt trevligt fatiskt. Inte världens suparfest utan det var lagom med dricka och dränkande :) hehe får kika bilderna så får ni se hur trevligt vi hade :)

Idag vaknade vi rätt sent :P tog oss en rejäl sovmorgon och sen skulle älsklingen hem och hjälpa en kompis att bygga lite så jag tog bussen hem alldeles själv, Tog ett tag innan jag kom hem eftersom vi kollade fel när bussarna gick men jag strosade omkring själv i Trollhättan ett tag. Det var trevligt. Nu har vi ätit hamburgare och pommes ( hemlagat ) och ska bara ta det lugnt ikväll!

Sååå dags att vara social!
toodels


Jag o hjärtat

Söta man kan vara va?



Emma fick också vara med på bild



Blev en del dränkningsförsök i badet. Detta är ett av de sämre ;)


Såå har lagt ut lite fler bilder i ett album på facebook :)  om ni vill se flera hehe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback