-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Lördag


Tjo! härlig solig dag det varit idag! har dock inte njutit så mycket av den idag. Hade velat åka till stranden men sambon åkte iväg till en kompis och jag kände inte för ett strandbesök själv så jag har pysslat med andra saker. Var ute o cyklade till torp och tillbaka förut, sen gick jag ner till Q8 och hämtade ut ett paket som kommit till mig. Sen tog jag mig en dusch och städade lägenheten. Det är vad jag gjort idag. Går omkring i mitt nattlinne :P det är så jäkla varmt här inne :S

Ikväll ska vi äta ute. Får se vart vi hamnar. Antagligen Harrys! kommer nog vara en del folk i rörelse idag!

Nu ska jag ta mig en macka! toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback