-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Såå vaarmt


Japp och jag har inte haft någon chans att kunna svalka mig i havet de senaste dagarna tyvärr :S
blev sjuk i veckan efter ett par timmar på stranden. Fick värsta frossa och mitt ansikte kokade. Låg och försökte svalka mig med isklampar på kvällen, det var inget kul alls :( sen dagen efter fick jag problem med magen. Har inte kunnat göra så mycket eftersom jag inte kunnat vara utan nån toalett. FY FAAN vilka dagar jag haft :( Verkar ha varit smittsamt också eftersom Rasmus har fått väldigt ont i magen. Illa :(

Mitt upp i allt elände lägger jag ut lite bilder ifrån våran förfest i fredags inför en kväll på fjorden!
Enjoy




Vad har man en kamera till om inte ta kort? :P Camilla & Jag

Sara

Sara och André

Allmänt folk

Folk i allmänhet :)

Alla fastnade tyvärr inte på kort ;)


Det var alles!
Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback