-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Storstäd & Tvätt


Det är det som står på schemat idag :) har inte jättemycket städ kvar  men en jäkla massa tvätt kvar att slänga i tyvärr, kommer få hålla på hela dagen, blääää. Positivt är att vi fått upp hyllan jag pratade om, blev jättefint




Här är en bild på det :)

Igår var vi ju och åt med mina föräldrar och yngsta syster, det var väldigt trevligt! sen när vi kom hem blev det en actionfilm med Angelina Jolie "Wanted" var namnet på den, helt ok rulle, rätt överdriven och overkligen men den gick at se på iallafall :)

Här kommer lite kort från igår!



Jag sitter med bloggen :D



Se så kul jag har haha



Jag och sambon

Så det var allt för nu!

Tooodels



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback