-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Födelsedagsfirande!


Har varit en helt underbar dag! sol och bad hemma i bokenäs hos mamma o pappa. syrran o hennes man + ungar var där också eftersom vi firade min syrra som fyller 11 idag! gratulerar lillsyrran! blev en massa gott och trevligt sällskap heeela dagen :D och såg ni att jag skrev att jag har badat? helt fantastiskt, trodde inte att jag skulle våga men det var ett djupt andetag och sen dök jag i :D stolt över mig själv haha!

Får också passa på att gratulera min kusin och hans bandmedlem som vann Ted Gärdestad stipendiet idag! fasiken så skoj! precis innan detta vann de också Metro musicchallenge för nån vecka sedan. Jättekul för dem, de är på väg någonstans, riktigt skoj!

Well nu blir det nog att ta det lugnt! ha en superkväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback