-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Fredag!


Ja äntligen fredag :) får hoppas att den här dagen blir bättre än igår. Gårdagen sög verkligen. Det blev ett litet dubbeldrama och kvällen blev inte mycket bättre. Tur att det mesta av det är löst nu iallafall så att jag slipper gå och tänka på det. Kärleken är alldeles för värdefull, och om man tjafsar över nåt är det inte värt det. No way, långt ifrån..

Idag blir det väl förhoppningsvis lugnare på jobbet. Ska jobba på och få bort så mycket som möjligt. Känns lite som att jag har ett pressat schema just nu om man säger så. Men det är snart över. Periodsvis är det mycket för mig. Men jag har sovit lite bättre inatt iallafall. Dock lite seg i huvudet, men det går väl över!

Lugn kväll med hämtmat och antagligen en film ikväll. Jobbar i morgon så nåt röj  blir det inte :)

Nej dags o lägga sista handen vid den här morgonen innan allvaret börjar!

Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback