-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Ja må han leva!


Idag fyller min drömprins  23år! det firades inatt när han kom hem från jobbet vi 00.40 ungefär med marängschwiss, kakor och en film! han fick öppna en av sina presenter iallafall, en jättefin munktröja jag köpte till honom tidigare under gårdagen, tänkte köpa ett presentkort på en tungpiercing men jag var inte säker på att han verkligen skulle göra det så nu är det bestämt att jag ska dra dit honom och betala den för honom under semestern då han är redo! spännande ;)

Dagen har varit vääldigt seg :P  vi somnade nog inte förrän 03.30 igår så vi var vääldigt trötta, blev typ bara mys i morse. Vi var så trötta! jag låg sängliggandes i en fruktansvärd huvudvärk där ett tag också så inte mkt har hänt! nu har han iallafall åkt till jobbet och jag har redan fruktansvärt tråkigt :( blää

Jaja hoppas ni får en underbar dag iallafall! det ska jag försöka ha!



None

Lägger in en bild på prinsen min!

Toodels nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback