-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Lördag!


God fucking kväll på er alla! har ni haft en bra dag? ska börja med att sammanfatta min helg hittills:

Igår var vi ju på bio på kvällen och såg "The happening" den var la sådär :P mest en film med budskapet "sluta förorena naturen" haha. Den handlade alltså om en slags kemikalier som på något vänster hamnat i blommor, träd o övriga växter som vid inandning fick människor att slå slint och börja begå självmord i stora högar i alla slags former som tex dra huvudet genom en glasruta, köra in i ett träd och hoppa från höghus. Givetvis försöker en grupp rymma ifrån allt kaos men bantas snabbt ner till 3 personer som kämpar för sin överlevnad. Bortkastade pengar och B skådisar, ja inte den manliga huvudrollen då utan bara alla andra hehe. Ladda ner den om du nödvändigtvis vill se den för den är inte värd biobiljetterna :P





Jaja.. Idag har dagen varit lugn, vi skulle ju upp kl 07 och tvätta men efter att ha slängt i en tvätt och sen en timma senare hängt upp den så somnade jag ifrån det igen. Tur att jag har en sån underbar sambo som inte gnäller utan fixar resten av tvätten själv när jag behövde vila, gissa om det var uppskattat! en riktigt bra kille jag skaffat mig haha :) Annars blev det bara slappt här hemma! i samband med matchen blev det ett par cider o nån enstaka drink men annars lugnt! är nöjd med matchen trots allt! jävla gott att vi hängde i så länge och ännu härligare att Zlatan gjorde mål! weehoo! i like him! nu har vi precis kollat på filmen "21" en film som handlar om en student som går med i en liten klubb som roar sig med att tjäna big cash genom att räkna kort på Black Jack, den var bra se den!
I vilket fall funderar jag på att sova nu. Klockan börjar bli mycket!

Hoppas att ni har en trevlig kväll ute på dansgolvet eller i sängen eller vad ni nu gör!

Toodels


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback