-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Måndag!


Japp, har jobbat idag 11-19 så ganska kort dag iallafall! men jäklar vad det har varit mycket folk på Torp idag! det har inte varit klokt! fullt upp från att jag kom dit tills jag kom hem. Är rätt trött nu vill jag lova :) Kom hem till mitt hjärta som stod o lagade mat och på rumsbordet stod det en vas med några långa röda rosor i. Så himla roligt att komma hem till blommor, särskild till de jag får utan nån speciell anledning. Han är bra söt han min prins :)

Är iallafall ledig i morgon :P bytte med en arbetskamrat så jag får sovmorgon iallafall :)

Nej nu ska jag vara social!

Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback