-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Måndag!



Och ännu en dag instängd mellan fyra väggar även ifall solen riktigt skrikit på mig. Det är fruktansvärt att ha missat alla dessa vackra soliga dagar som varit. Helgen var ju underbar.. Och jag jobbade :P

Dagen har varit bra! jobbade mellan 11-19 så det blev en liten sovmorgon! Nu sitter jag här i frid och ro och smälter mina skinksmörgåsar innan jag beger mig hem till arbetskamraten. Vi ska nämligen vara så dukiga att vi ska ut och jogga idag! är redan stolt över mig själv haha :P

Well blir väl mer uppdatering sedan tror jag! min hjärtevän jobbar maxtid i en månad framöver då han går eftermiddag (varannan vecka så det blir ju bara två veckor men ändå) så han är inte hemma förrän typ 00.45 inatt. Himla synd :( jaja jag är ledig i morgon och då blir det antagligen att ligga en stund i en park och njuta av det vackra vädret och varandras sällskap!

Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback