-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Midsommar


Ja nu har den kommit och gått förbi! har varit väldigt roligt! på midsommarafton var vi i Vänersborg hos ett par kompisar och hade en trevlig stund med grillad mat och alkohol :P blev dock ingen fyllekväll eftersom det fanns barn närvarande men det förekom en hel del skratt ändå kan jag säga! vi var i säng runt 02 ungefär

Igår: tog vi sovmorgon! sen så åt vi en snabb frukost och badade lite jaccuzzi i lugn o ro innan det bar av hem till lägenheten och härliga blåsiga Uddevalla igen för att ta det lugnt i ett par timmar. På kvällen blev det Harrys med Sara och André, åt lite god mat och drack en del :) en väldigt lyckat kväll! jag är helnöjd. Kul att komma iväg på lite "pardejting" också ;) haha. Nåja runt 01 bar det iväg till Mcdonalds eftersom hjärtat skulle ha nattmat och sen direkt hem till sängen. Huvudet snurrade på mig så jag somnade direkt, sen vaknade jag ju ioförsig runt 03,40 av ljudet från datorn och mitt hjärta som hade somnat framför Simpsons ï soffan :P det händer imellanåt. Fick väckt honom och sen vaknade vi nog inte förrän vid 10.30 ungefär :P

Idag: har vi haft besök utav Rasmus syster med gubbe och en unge :) trevligt. De har inte varit här sen vi flyttade så det var ju så dags :) efter att de hade åkt hände inte mycket alls. Vet knappt vart dagen har tagit vägen men nu är klockan snart 21 och i morgon är det jobb, YEY ;)

Hoppas ni har haft en trevlig midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback