-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Söndag


Och vilken härlig dag det har varit! har iofsig jobbat hela dagen tyvärr men jag var ute en kortkort stund på lunchen och kände värmen :P haha

Efter min korta arbetsdag tänkte jag på hur skönt det skulle bli att komma hem, jag var hungrig och trött och på köpet på allt så kom det ingen jävla buss så jag fick vänta en halvtimma på 1:an som var het som en bastu och det gjorde ju att min humör dalade ännu mer. När jag kom hem så tänkte jag gå o lägga mig en stund så att pisshumöret försvann men det räckte nästan bara att komma innanför dörren innan det blev matlagningsdags :P jag hann lägga mig en stund men sen tänkte jag vara en duktig flicka och hjälpa till i köket med att typ skära grönsaker eller nåt men det var inte så jobbigt idag för vi stekte hamburgare. Jäklar vad gott det var :P

Efter middagen drog vi på oss kläder och stack till Willys och köpte lite fika för att sedan åka till strandpromenaden. Klockan hann bli runt 18.15 innan vi kom fram men ändåså var det fullt med folk där. Kanske inte så konstigt men :) Vi låg på en filt en bra stund och fikade och bara hade det allmänt härligt! ingen vidare bra utsikt där vi låg precis vid kanten på gräsmattan men vad härligt det var! Bara att ligga där och prata och mysa :) iallafall, efter ett tag gick vi och slängde in sakerna i bilen och gick strandpromenaden fram och tillbaka innan vi åkte hem. Fick tillochmed badat fötterna lite ;) Väl hemma blev det duschande och sen en film. Såg Vantage Point, helt ok film faktiskt!

Ja så såg min dag ut! lägger in lite bilder också :)

image56

image57

Här är vi ;)

Ha en trevlig kväll nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback