-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Uppdatering måndag


Åh jag är riktigt stolt över mig själv! förut så powerwalka jag hem till min arbetskamrat o vi begav oss till löparrundan och sprang den. Ganska jobbigt idag men ändå orkade vi heela rundan, otroligt bra gjort! Vi sprang dessutom fel på nåt vänster när vi skulle till stigen vi kom från så den blev lite längre än vad det var tänkt :S  stegräknaren stannade på 15425 steg och jag var hemma 22.45 så det var en runda på 2 timmar sammanlagt för mig! Klart Godkänt :) nu ska jag slänga i mig nåt att äta och sen antagligen krypa ner i min säng!

Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback