-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Uppdatering!


Nu har vi varit en dag i solen :D eller iallafall en halv dag i solen! jag har dock inte badat än för jag åkte ifrån mina bikinitrosor (jäkla klant >.<) så jag fick sola i mina vanliga som jag som tur var hade valt ett par CK boxers :) det var väldigt härligt iallafall! åt lite god kycklingsallad också, kunde ju tyvärr inte frossa eftersom vi skulle åka hem till Rasmus föräldrar och äta senare vid 18.00 vi blev 20 minuter försenade :P typiskt oss haha. I vilket fall var det väldigt trevligt där med! jag har iallafall fått min träning i form av en bra stunds vollybollspelande med hans systersöner och sen en trevlig fotbollsmatch :D vi stannade inte så länge eftersom det var meningen att vi skulle bli fyllechaufförer lite oväntat men när det lika oväntat blev inställt var vi nästan hemma så vi bestämde oss för att åka hem o bädda ner oss i soffan med en bra film istället som vi ska göra nu alldeles strax! skönt o komma hem tidigt trots allt. Var så sugen på en lugn hemmakväll!

Btw har vi äntligen fått Disney Channel ;) weeii nu är jag överlycklig! och så får vi prova på alla kanaler ett tag så det kommer bli lite bråk om program haha! men bara jag fick min kanal så är jag nöjd!

Nej dags o göra sig i ordning för myskvällen!

Hoppas ni har haft en lika underbar dag som jag har haft det!

Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback