-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Fredag!


Och åter stundar en helg :) inte sådär överlycklig, ska ju jobba men jag får hoppas att jag står ut med det :P idag har varit en bra dag! vi gick upp runt 09.00 och gick en skön morgonpromenad tillsammans som slutade i lite shopping av mat, köksartiklar och en tur till systemet. Hann typ hem och vända  innan jag fick gå till bussen vid 11.30 ungefär. Jobbade mellan 12-20  sen kom hjärtat o hämtade mig, vi åkte hem och öppnade en vinflaska, gick o beställde kinamat och satte oss ner och kollade på Secret Window, nu är filmen slut, vet inte vad som händer nu men ett par timmar till får man ju vara vaken, blir säkert lite mer vin och kanske en film till eller lite Alfapet spelande, haha den som lever får se :)

I morgon blir det förhoppningsvis tapetsering och GG på kvällen! Weii ska bli skoj!

Vad händer för er del då?

image42


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback